ALLTSÅ HÖRNI! Ibland har man verkligen lyckan på sin sida - jag fick A i alla mina kurser den här terminen! SÅ glad och stolt över mig själv! Här är lite andra uppdateringar: 
 
I helgen åkte jag och Becca ner till Nags Head för lite beach dagar där. Hon jobbade som Ocean Rescue där förra sommaren så jag fick träffa alla hennes kompisar och hänga med på deras galna äventyr. Svinkul! 
 
I förrgår fick Luna åka hem till sin nya mamma Erin och jag grät. Alltså grät. Jag tror att alla hejdån kom ikapp. Men lilla Luna kommer få det bra och det kändes bra att få ur lite känslor. 
 
Idag är det torsdag och just i denna stund så är mamma, pappa, och Adde på väg hit! + 2 hemliga personer som jag fortfarande inte vet vilka de är. SPÄNNANDE!!! Jag är så peppad!!!
 
OM TVÅ DAGAR TAR JAG MIN GRADUATION!!!!

Kommentera

Publiceras ej