Från Aye's surprise party
 
Hej kompisar!
 
Nu har jag varit en swammer i två veckor, vilken fest! Första veckan åt jag precis vad jag ville och tränade inte alls. Den här veckan har jag gymmat varannan dag och försöker åtminstone att äta mindre och nyttigare, men det är banne mig svårt. Jag har ätit som en simmare i många många år nu, men nu måste jag vänja om det om jag inte vill gå upp i vikt ;) Nästa vecka är spring break så då får man lyxa varje dag om man vill, men veckan efter det ska jag försöka få in lite konditionsträning med. Jag tänker mig kondition tisdag, torsdag, och lördag, och styrka måndag, onsdag, och fredag. Söndag är helig och då ska man vila, kanske nice med en promenad? Vi får se. Skolan erbjuder yoga, spinning, och zumba med mera som är gratis för alla elever så kanske provar det med. 
Träning är just nu en öppen bok och jag älskar det! 
 
Skolan har äntligen lugnat ned sig lite, så skönt! Ska försöka läsa lite under spring break så jag kanske hamnar före för en gångs skull? Vore ju nice. 
 
Igår var jag hos läkaren för min axel, den krånglar fortfarande. Veckan efter spring break ska jag få en ny MRI och vad den visar får vi se. Jag är inte alltför orolig. 
 
Spring break, vänner, kommer tillbringas i fina Florida, Jacksonville för att vara precis. SÅ taggad på att ligga på en beach dagarna långa och inte ha ett bekymmer i världen. Jag åker dit med Sarah, Anglica och Kine så team Scandinavia + Sarah haha. Uppdatering kommer!
 
Annat kul som har hänt:
- Min styrketränre har en research study med några andra smarta filurer och jag fick äran att vara test subject! Deras purpose är att försöka förhindra knäskador. I deras study så ska the subject ta body comp, hopptester, styrketester, och sedan ett slutgiltligt hopptest. SÅ kul och interessant! 
- Resten av laget har röstat för lagkaptener för nästa år så nu är jag officiellt klar med alla drama brudar lol. Älskar såklart mitt lag, men några få tjejer tar för mycket energi haha. 
- Jag dricker numera kaffe med bara mjölk och inget annat dagligen (hint hint Adde). 
- Luna har över 1500 följare på instagram, whattttttt @fluffmonsterluna 
 
 
Ha det bra kompisar!
 
 

Kommentera

Publiceras ej