Freshman year vs. Senior year
 
Om 2 dagar (!!!) är jag klar med college. AAAAAAHHH! Mitt sista prov är i anatomi och physiology och det kommer bli köttigt, men om jag fokuserar på det 100% fram tills provet så borde det gå vägen. I fredags hade jag mitt första final i Learning and Cognition och det gick bra. När jag var klar med det gick jag hem för att äta och duscha, och sedan pluggade jag och Olivia till final #2 från 6 på kvällen till 2 på morgonen för att sedan ta provet kl 8 bara några timmar senare. Resten av dagen tänkte jag att jag skulle börja plugga inför anatomin men min hjärna var som spaghetti så jag packade lite, kollade baseball, och sedan åt glass och tittade på film på kvällen. Det tror jag var nödvändigt. 
 
Idag försökte jag sova ut lite, men min hjärna går på högvarv så det var lite svårare än vanligt. Jag sprang litegrann med Erica innan jag traskade över till biblioteket, och här sitter jag nu. Ett prov till. Kämpa Alice! 

Kommentera

Publiceras ej