Hej hoppsan alla kompisar, nu är det 2017!
 
Mitt nyår var superlugnt och härligt. Jag, Sarah, och Angelica grillade kött med potatis och asian slaw, och till efterrätt hade vi smores. Vi tittade på Harry Potter och drack varm chocklad tills klockan närmade sig 12, och då tittade vi på när the ball dropped i NYC och så skålade vi tillsammans innan vi gick och lade oss strax innan klockan 1. 
 
Här är min traditionella årsresumé för 2016, extra kort i år ;)
 
Januari:
Firade nyår hemma och åkte sedan tillbaka till USA för christmas training. Vi fick ihop några "snödagar" och var lediga från skolan :) 
 
Februari:
Conference var såklart månadens höjdpunkt! Jag slog massa personliga rekord, kvalade till SM, och fick medalj med tjejerna på 4x50 frisims laget. SÅ kul!
 
Mars:
Spring break!!!! Åkte till New York med Jenny och hade såååå kul! New York är helt fantastiskt.
 
April:
I April hände det mycket kul! Först fick jag åka till Pheonix, AZ, för att representera Campbell University och The Big South Conference på NCAA student-athlete leadership forum och det var massivt och jättehäftigt. Jag blev även vald till lagkapten, jag åkte och hälsade på min kusin Hanna i Oklahoma, och så hade vi Cammy's såklart. Kul månad!
 
Maj:
I maj tog min fina Anna examen från CU, och även Kat. Jag åkte hem i mitten av månaden, och sedan åkte jag iväg på ett study abroad program med the psychology department från CU i 3 veckor. Toppenkul! Vi åkte runt i Tyskland, Österrike, och Frankrike. 
 
Juni:
I början av månaden kom jag hem på riktigt efter min study abroad resa, och sedan började jag jobba på Varberga och Vivallabadet, samt hemtjänsten i Örebro. Kat och Trent kom och hälsade på under deras Europaresa, och Kajjan kom och firade midsommar med mig i fina Örebro.
 
Juli:
SM var månadens stora händelse, och jag fick äntligen simma individuellt efter många lagkapper genom åren. Det var hur kul som helst! Därefter kom Olivia och hälsade på, toppenkul!
 
Augusti:
Jag och mamma tog planet över till USA för mitt allra sista år på CU. Jag flyttade in med Becca och Sarah off-campus och jag trivs fortfarande superbra!
 
September:
Axeln pajade igen och jag gick runt med mitella i 2 veckor. Vi lärde känna våra grannar, och Luna fick för första gången hälsa på kattungar. Jag tog mina allra sista lagfoton, och fick posera för vår affisch för i år. 
 
Oktober:
Jag fyllde 22 (ugh), och vi hade en Halloween fest här i lägenheten - svinkul! Innan det var vi nere i Florida för lite beach och tävling mot FAU som vi krossade. Orkanen Matthew drog över NC, inte superfarligt där jag bor, men det var ändå intressant och lite facinerande att uppleva en sån stor orkan. 
 
November:
Vi åkte till Georgia Tech och simmade terminens toppningstävling. Jag fick äntligen tävla lite och simmade faktiskt relativt bra. Jag fick beröm från flera håll vilket var givande. Jag åkte hem med Taylor över Thanksgiving och jag älskar hennes familj, så mysiga!
 
December:
Finals var tufft men jag tog mig igenom det och fick A och B i mina kurser. Lagom till jul åkte jag hem och mös med familj, släkt och vänner. Jag tränade en del men valde också att fokusera mer på människor runt omkring. 28 December åkte jag tillbaka till USA för andra delen av christmas training och sista (!!!) terminen på CU.
 
Och nu är vi här, två dagar in på det nya året. Skolan börjar inte förrän nästa onsdag, så fram tills dess är det träning, träning, och träning som gäller. Här är veckans schema:
 
Måndag: Simning 9-11, och 14-16.
Tisdag: Simning 9-11, och 13:30-15:15. Gym 15:30-16:30.
Onsdag: Simning 8:30-10:45, och 14-16. Gym 12-13.
Torsdag: Simning 8:30-10:45, och 14-16. Gym 11-12.
Fredag: Simning 8:30-10:45, och 14-16. Gym 11-12.  
Lördag: Simning 9-11.
Jag längtar tills lördag 11:01. 
 
Jag önskar er alla ett 2017 fyllt med värme, skratt och omtänksamhet!
Kram kompisar
 

Kommentera

Publiceras ej