Hej hopp kompisar!
 
Idag är det lördag och på måndag börjar MIN ALLRA SISTA VECKA I COLLEGE! Ursäkta? Åh så galet... På torsdag har vi reading day och sen börjar finals - mina allra sista finals. VAR har tiden tagit vägen? Förstår ingenting haha!
 
I mina kurser ligger jag mellan A och B och jag vill så gärna ha A i allt men jag har inte haft samma motivation som förr till att plugga. Jag vet att jag har får ett A i all fall så det är ju nice :) 
 
Jag har börjat packa ihop lite av mina saker och det känns lite i hjärtat måste jag säga. Jag har också hittat en kompis som vill adoptera lilla Luna. Hon kommer och hämtar henne 9e maj. Usch vad jag kommer vara ledsen. Jag tror minsann jag ska skämma bort mitt lilla fluffmonster tills dess. 
 
I morse var jag ute och sprang och jag trodde att jag skulle dö. Det var kanske inte så bra planerat. Jag var ute mellan 9:20 - 10 ungefär, och redan då var det strålande sol och typ 27 grader haha. Min kropp är skandinavisk ända in i själen, jag funkar inte toppenbra när det är för varmt. Dessutom ska det åska imorgon så det är fuktigt som tusan. Jag fick svettas lite (MYCKET) i alla fall och det känns alltid bra efteråt! Därefter hjälpte jag till på Carolina's Psychology Conference med deras jepordy, superkul! Jag och Olivia höll ställning med poäng och det var ett kul sätt att tjäna lite extra points till en av våra psychologykurser. 
 
Detta har jag kvar i skolan innan jag är klaaaaaaar:
- Prov #4 i cognition and learning
- Paper + presentation i cognition and learning
- Paper + presentation i abnormal psychology
- FINALS: cognition and learning, abnormal psychology, anatomy and physiology, och sätta ihop en portfolio till intro to photography.
 
Och allt detta är due innan tredje maj, heja!

1 kommentarer

Mamma

23 Apr 2017 19:14

HEJA HEJA HEJA!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej