Hej kompisar!
 
Idag är det söndag och jag har bara middagsplaner för dagen - så skönt! Skolan började i onsdags och so far so good. Kurser jag läser i år är andra delen av anatomy & physiology, abnormal psychology, cognition & learning, och intro to photography. Jag hoppas på en bra termin! Imorgon är det MLK day = ingen skola, vilket betyder att vi har långhelg tjohoo! 
 
Conference är en månad iväg, vilket betydet att min allra sista tävling som collegesimmare närmar sig med stormsteg. Jag både längtar och önskar att tiden kunde sakta ned lite. Det är knepigt att inte kunna styra över sina känslor, MEN jag tror att längan till att vara klar är något större än rädslan till vad som väntar efteråt är. 
 
Vi, jag och Alexa, har fortfarande problem med flera av de yngre simmarna i laget. De är väldigt omogna och inser inte att vad de gör har konsekvenser som kanske inte bara kommer tillbaka till dem, utan hela laget. Väldigt frustrerande. Men, Pascal är underrättad och har tagit itu med det också och mer än så kan vi inte göra. Håller tummarna att laget kan hålla sig i schack en månad till.
 
Vädret då? Kaos som vanligt. Förra helgen snöade därav bilderna med Luna, MEN i slutet av den här veckan har det varit varmt, alltså sommarvarmt. Det var uppåt 17 grader flera dagar, och i fredags var det 22? NC väder är knasigt haha, men jag var glad för både lite snö och varmt solsken! 

Kommentera

Publiceras ej