Hej kompisar!
 
Är det redan april? Usch, kan inte tiden ta och sakta in lite? Jag är i en konstig liten bubbla där jag i ena stunden längtar till examen, men i nästa stund önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden. Det är svårt att hantera. Det är som att jag har en ledsen liten bubbla i hjärtat. Jag har så himla mycket i skolan nu fram till finals, och sen är det ju över? När ska jag hinna njuta? Andas Alice, andas. 
 
Idag ordnade jag och Alexa vår egna lilla idrottsgala, bara för simmarlaget. Det var supermysigt. Folk tog med sig efterrätt och lite snacks, och sedan delade vi ut en ros och en hemmagjord medalj till alla. Vi försökte göra alla priser baserat på personlighet och inte något ytligt, så varje person fick en medalj med något som utmärker deras finaste karaktärsdrag. Jag tror alla uppskattade det, jag tyckte det var mysigt och fint att få dela ut medaljer i alla fall. 
 
Nästa vecka är superlugn för mig, men sen tar det fart ordentligt. Veckan innan finals är nästan värre än finals. Jag har prov i alla kurser förutom en, och större project i två klasser. Därför ska jag plugga tusan nästa vecka och ligga i fas - håll tummarna att motivation räcker så långt! Drömmen vore ju att få A i alla kurser denna termin. 
 
Bilderna förövrigt är mestadels från min fotografikurs, och Luna såklart :)

Kommentera

Publiceras ej