Hejsan svejsan alla glada!
 
Förra helgen hade vi vårt senior meet då alla seniors blir hyllade, alltså jag, Olivia, och Abbey. Det var SÅ kul! Jag ska försöka förklara hur allt går till, men det kanske blir lite rörigt. Kvällen innan brukar resten av laget pimpa omklädningsrummet och bassängen med girlanger och ballonger och massa kul. Sen, precis innan tävlingen börjar nästa dag så ropar de ut ens namn i högtalarna, och så nämner de ens meriter, och så går man ut från omklädningsrummet med ens föräldrar fram till tränarna som ger en en tavla med en simmarbild på sig själv och buketter. Sedan tar man lite kort, och sedan springer man förbi läktaren som applåderar, och sist men inte minst springer man igenom en mänsklig tunnel bestående av resten av laget som hejar. SÅ kul! I slutet av tunnel får man även en liten present från laget, och i år fick vi ett fint armband. Och efter det börjar själva tävlingen. 
 
Det vart en hel del tårar, men också väldigt mycket skratt och glädje. Tänka sig, jag kommer aldrig mer tävla i den poolen igen... Slutet av säsongen närmar sig med stormsteg och det känns! Väldigt många kompisar kom i alla fall, till och med en del professorer, och det var jättekul med all support. Istället för mina riktiga föräldrar så anlitade jag Larissa, Marissa och Sarah. Larissa överraskade mig dagen innan, och kvällen innan kom Kat hela vägen från Hawaii! På kvällen gick vi ut och åt allesammans och det var SÅ kul! Jag har så fantastiskt fina vänner här. 
 
Här kommer ett gäng bilder från dagen (de två sista bilderna är från vår fotograf men de kostar 35 dollar för att få en digital kopia, men det har jag inte råd med så därför är loggan kvar mitt i bilden):
 
 
 
Tävlingen då? Det gick inte riktigt så snabbt som jag hade tänkt mig, men hela helgen var så glädjefull och fin så det spelar ingen roll. 

Kommentera

Publiceras ej